Skip to main content

We hebben verdeeld over 2 verdiepingen een breed scala aan ruimtes, allen luxueus ingericht en bruikbaar voor al uw activiteiten.

Wij zijn een geheel nieuw bedrijf (juli 2019) en richten graag onze activiteiten op uw wensen. Om dit met U af te stemmen vragen wij u om telefonisch of per mail contact met ons op te nemen over uw vragen/opmerkingen. Onze focus ligt bij de start op ons restaurant, maar wij verzorgen graag op hoogwaardige wijze uw evenementen zoals:

U heeft de mogelijkheid tot diverse ruimtes voor
  • Productpresentaties
  • Workshops
  • High tea
  • High wine
  • Babyshower
  • Verjaardag
  • Jubileum
  • Bedrijfsfeest
  • Vergadering
  • Meerdaags evenement
  • Enz. enz…

Al onze ruimtes zijn voorzien van WIFI en in te richten met de meest moderne apparatuur die u zich bedenken kunt.

Heeft u een vraag of wilt u graag telefonisch boeken?